pidtrimka avrorizaciinoi baxi

Підтримка роботи карток з магнітною смугою, EMV-чіпом, безконтактною технологією

Процесинговий центр забезпечує підтримку роботи карток з магнітною смугою, контактного EMV-чіпу (Sagem-3, Sagem-5, Sagem-7, Liger CPA), безконтактного чіпу (Gеmаltо Oрtеlіо/Clarіsta Cоntасtlеss D16 R6).

Підтримка різноманітних схем роботи карток банків

Компанія  УКРКАРТ пропонує широкий асортимент послуг з підтримки та процесингу банківських платіжних карток: дебетних, кредитних, EMV, безконтактних, напередперсоналізованих та інших карткових продуктів. 

Побудова міжхостового інтерфейсу: ISO 8583

Зважаючи на чималий (зокрема, міжнародний) досвід реалізації проектів з побудови міжхостової інтеграції за протоколом ISO 8583, компанія УКРКАРТ готова запропонувати впровадження подібних проектів.

Маршрутизація і процесування транзакцій за картками Visa, MasterCard, ПРОСТІР

Маючи офіційний статус у міжнародних платіжних системах (MSP – MasterCard та TPP Visa, статус Головного процесингового центру ПС УКРКАРТ та технічного еквайра ПС ПРОСТІР (НСМЕП)), процесинговий центр УКРКАРТ забезпечує технічні можливості підключення та маршрутизації транзакцій:

• з використанням платіжних інструментів;
• від термінальних пристроїв банків-учасників:
• в мережі міжнародних платіжних систем MasterCard і VISA;
• в мережі внутрішньодержавних платіжних систем УКРКАРТ і ПРОСТІР (НСМЕП);
• маршрутизації авторизаційних запитів від/до інших процесингових центрів;
• обслуговування (в одноемітентному режимі) карток ПРОСТІР на основі національних стандартів (НСМЕП-1). 

Надання послуг з інформаційно-консультаційної підтримки користувачів платіжних інструментів банку

Інформаційно-консультаційна підтримка клієнтів компанії УКРКАРТ поділяється на два типи:

  1. Служба підтримки УКРКАРТ
  2. Call center УКРКАРТ

Служба підтримки УКРКАРТ забезпечує надання послуг працівникам банків-клієнтів за напрямами:

  • консультація щодо користування програмними продуктами, розробленими УКРКАРТ
  • реєстрація звернення клієнтів та забезпечення зворотного зв’язку з клієнтами

  • внутрішня комунікація між підрозділами для вирішення поставлених питань

Call center УКРКАРТ в цілодобовому (24/7) режимі забезпечує:

  • консультації клієнтів та представників банків-партнерів, щодо:
    • здійснення операцій з платіжними картками
    • інформації про залишок на картковому рахунку
    • надання контактних даних банку
    • зміни статусів та лімітів по картках клієнтів банків-партнерів
    • зміни додаткових параметрів авторизації
    • блокування карток
    • стану термінального обладнання (працездатність наявність грошей в касетах тощо)
  • моніторинг (в режимі online) емітентських та еквайрингових операцій з метою виявлення та попередження шахрайських дій та зменшення ризику фінансових втрат банків-клієнтів.