Головне меню

popularnie servisi ua

Студентська картка

Банківський картковий продукт, що поєднує в собі дві функції – електронний студентський квиток та банківську платіжну картку.

Як студентський квиток:

  • використовується у якості ідентифікатора студента;
  • є аналогією зі звичайним квитком, надає право на отримання пільг на проїзд у державному транспорті та інші послуги, де передбачені знижки для студентів закладів;
  • може використовуватись як перепустка на територію навчального закладу та/або гуртожитку, читацький квиток тощо;
  • може містити електронну інформацію про пільги.

Як банківська платіжна картка продукт передбачає можливість використання широкого асортименту сервісів та послуг, притаманних звичайній платіжній картці. 

MasterCard PayPass

MasterCard PayPass є сумісною з EMV безконтактною технологією проведення платежів.

Механізм здійснення оплати (розрахунку) виконується шляхом піднесення або дотику платіжної картки або іншого платіжного інструменту (телефон/смартфон, брелок, стікер тощо) до зчитувального пристрою платіжного терміналу.

УКРКАРТ пропонує українському ринкові можливість реалізації декількох альтернативних форм-факторів для платіжних засобів (безконтактні картки, картки-стікери та годинники), а також їхній процесинг. 

3D Secure

3D-аутентифікация/авторизація – сервіс, що використовується задля забезбечення додаткового рівня безпеки під час проведення фінансових операцій з використанням платіжних інструментів міжнародних платіжних систем VISA та MasterCard, а також в мережі Інтернет.

  

P2P: Visa Direct, MasterCard MoneySend

Миттєві P2P-перекази з картки на картку є високотехнологічним сервісом, що дозволяє пересилати кошти між будь-якими картками VISA (сервіс VISA Direct) та MasterCard (MasterCard MoneySend).
Компанія УКРКАРТ першою реалізувала сервіс через прямий інтерфейс (API) з платіжними системами.

  

Електронний PIN (CVV/CVC)

Сервіс доставки клієнту ПІН-коду та/або CVV2/CVС2 через SMS-повідомлення. Може використовуватися для будь-яких типів платіжних карток.
Клієнт має можливість скористатися сервісом також у випадку втрати свого діючого ПІН-коду або встановлення нового (без необхідності замовлення нової картки). Доставка CVV2/CVС2-коду забезпечує більш високий рівень безпеки розрахункових операцій без фізичної присутності картки. 

Мобільний банкінг

Сервіс M-Banking є простою та ефективною послугою для користувачів платіжних карток.
Це зручний банківський сервіс для дистанційного керування параметрами своїх платіжних карток та контролю операцій із використанням карткового рахунку через мобільний телефон.

Детальніше >>> 

Інтернет-банкінг

Віддалене надання сервісів з використання платіжних карток забезпечується завдяки комунікації між системою дистанційного банківського обслуговування (ДБО) та комплексом ресурсів компанії УКРКАРТ. Вони в свою чергу пов'язані з обробкою даних про параметри обслуговування платіжних карток, операцій з їх використанням та додаткових функцій.

Детальніше >>>

 

Моніторинг транзакцій забезпечує можливість оперативного виявлення підозрілих операцій та попередження вчинення шахрайських дій.

Компанія надає технічну можливість виконання моніторингу транзакцій в режимі:

  • Online (реального часу)
  • Offline (формування звітності по операціях за попередній період)

Online-моніторинг забезпечується завдяки системі «Ризик-аналіз». Функціонал дозволяє виконувати моніторинг у двох напрямах (на вибір банку):

  • емітентських транзакцій по картках банку («Ризик-аналіз емітента») та формування попередження у разі виконання правил виявлення шахрайських дій з карткою
  • еквайрингових транзакцій на термінальній інфраструктурі банку («Ризик-аналіз еквайра») в розрізі кожного окремого POS-терміналу.

Базові правила моніторингу операцій розроблені на основі багаторічного досвіду та опрацьованих компанією статистичних даних щодо моніторингу операцій з використанням платіжних інструментів. На замовлення банку ці правила можуть бути розширені.

Кліринг та забезпечення диспутів для учасників ПС

Розрахунково-кліринговий центр УКРКАРТ забезпечує підготовку інформації для здійснення банками клірингу (міжбанківських розрахунків) з операцій з використанням платіжних інструментів платіжних систем УКРКАРТ, VISA та MasterCard, зокрема, з операцій, які були виконані в межах термінальної мережі банків-партнерів, на термінальних пристроях в межах України та за її кордонами.

Підключення банкоматів, POS-терміналів, кіосків самообслуговування

Процесинговий центр (ПЦ) надає послуги обслуговування еквайрингової мережі в  частині підключення та супроводження роботи термінального обладнання, яке сертифіковано в ПЦ УКРКАРТ.

Сертифікація програмного забезпечення (ПЗ) термінального обладнання відбувається з метою підтвердження відповідності роботи та якості виконання операцій з платіжними інструментами.

Наявність сертифікатів є невід'ємною вимогою для підключення термінального обладнання до ПЦ УКРКАРТ.

Сертифікат відповідності ПЗ надається вендору або офіційному представнику вендора після завершення проекту сертифікації (тестування роботи ПЗ).

 Підтримка операцій в АТМ

  • Видача готівкових коштів (Cash Disbursement)
  • Запит балансу (Balance Inquiry)
  • Міні-виписка (Mini statement)
  • Переказ на рахунок (Account to Account of Same Customer)
  • Внесення коштів на рахунок (Note Deposit)
  • Зміна ПІН-коду (Change PIN)
  • Замовлення сервісу (підключення до сервісів та послуг)
  • M-Chip EMV Acquiring
  • VSDC EMV Acquiring 

Послуги зі зміни налаштувань та сценаріїв роботи банкоматів

Технологічна підтримка організації еквайрингу торговельної мережі та операцій з видачі готівки передбачає можливість надання послуг з розробки, модифікації та налаштування сценарію роботи банкоматів. 

Проведення розслідувань на запит банків у разі нештатних ситуацій при роботі підключеного обладнання

Компанія у разі виявлення нештатних ситуацій в роботі банківського термінального обладнання на запит банків надає послуги з проведення службових розслідувань з детальною інформацією щодо відповідних операцій.

Переваги роботи банків в ПС УКРКАРТ

 

perevagi pc ukrcard ua

 

 

Свідоцтво НБУ

 

 

pidtrimka avrorizaciinoi baxi

Підтримка роботи карток з магнітною смугою, EMV-чіпом, безконтактною технологією

Процесинговий центр забезпечує підтримку роботи карток з магнітною смугою, контактного EMV-чіпу (Sagem-3, Sagem-5, Sagem-7, Liger CPA), безконтактного чіпу (Gеmаltо Oрtеlіо/Clarіsta Cоntасtlеss D16 R6).

Підтримка різноманітних схем роботи карток банків

Компанія  УКРКАРТ пропонує широкий асортимент послуг з підтримки та процесингу банківських платіжних карток: дебетних, кредитних, EMV, безконтактних, напередперсоналізованих та інших карткових продуктів. 

Побудова міжхостового інтерфейсу: ISO 8583

Зважаючи на чималий (зокрема, міжнародний) досвід реалізації проектів з побудови міжхостової інтеграції за протоколом ISO 8583, компанія УКРКАРТ готова запропонувати впровадження подібних проектів.

Маршрутизація і процесування транзакцій за картками Visa, MasterCard, ПРОСТІР

Маючи офіційний статус у міжнародних платіжних системах (MSP – MasterCard та TPP Visa, статус Головного процесингового центру ПС УКРКАРТ та технічного еквайра ПС ПРОСТІР (НСМЕП)), процесинговий центр УКРКАРТ забезпечує технічні можливості підключення та маршрутизації транзакцій:

• з використанням платіжних інструментів;
• від термінальних пристроїв банків-учасників:
• в мережі міжнародних платіжних систем MasterCard і VISA;
• в мережі внутрішньодержавних платіжних систем УКРКАРТ і ПРОСТІР (НСМЕП);
• маршрутизації авторизаційних запитів від/до інших процесингових центрів;
• обслуговування (в одноемітентному режимі) карток ПРОСТІР на основі національних стандартів (НСМЕП-1). 

Надання послуг з інформаційно-консультаційної підтримки користувачів платіжних інструментів банку

Інформаційно-консультаційна підтримка клієнтів компанії УКРКАРТ поділяється на два типи:

  1. Служба підтримки УКРКАРТ
  2. Call center УКРКАРТ

Служба підтримки УКРКАРТ забезпечує надання послуг працівникам банків-клієнтів за напрямами:

  • консультація щодо користування програмними продуктами, розробленими УКРКАРТ
  • реєстрація звернення клієнтів та забезпечення зворотного зв’язку з клієнтами

  • внутрішня комунікація між підрозділами для вирішення поставлених питань

Call center УКРКАРТ в цілодобовому (24/7) режимі забезпечує:

  • консультації клієнтів та представників банків-партнерів, щодо:
    • здійснення операцій з платіжними картками
    • інформації про залишок на картковому рахунку
    • надання контактних даних банку
    • зміни статусів та лімітів по картках клієнтів банків-партнерів
    • зміни додаткових параметрів авторизації
    • блокування карток
    • стану термінального обладнання (працездатність наявність грошей в касетах тощо)
  • моніторинг (в режимі online) емітентських та еквайрингових операцій з метою виявлення та попередження шахрайських дій та зменшення ризику фінансових втрат банків-клієнтів.

 

Дочірні категорії

m banking

СМС-інформування

Новини

Усі новини