Що таке інформаційний еквайр?

Інформаційний еквайр – учасник платіжної системи ПРОСТІР (НСМЕП), який надає суб'єктам господарювання послуги з технічної підтримки, інформаційного обслуговування згідно з технологією зберігання і збору даних РРО для ДПС України. Отримав від НБУ висновок про відповідність зазначеним вимогам та правилам роботи, визначеним Національним банком.

Згідно з рішенням Ради Платіжної організації ПРОСТІР (НСМЕП) (протокол № 202/2012 від 23 листопада 2012 р.), ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА" набуло статусу інформаційного еквайра.

Що таке ПРОСТІР (НСМЕП)?

ПРОСТІР – Національна система масових електронних платежів, внутрішньодержавна банківська багатоемітентна система масових платежів, в якій розрахунки за товари та послуги, одержання готівки та інші операції здійснюються з використанням спеціальних платіжних засобів за технологією, що розроблена Національним банком України.

Що таке РРО?

РРО – реєстратор розрахункових операцій, пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначено для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг). До реєстраторів розрахункових операцій належать: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп'ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо.

Що таке СЗЗД РРО?

СЗЗД РРО – система зберігання і збору даних РРО, призначена для збору даних РРО до бази даних системи обліку даних РРО, для реалізації якої використовується зазначена технологія.

Що таке СОД РРО?

СОД РРО – система обліку даних РРО, програмно-апаратний комплекс, розміщений в центральному органі ДПС, що використовує інформацію, яка збирається за допомогою СЗЗД РРО.

Що таке ЦСО?

ЦСО – Центр сервісного обслуговування, суб'єкт господарювання, який за договором з постачальником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту реєстраторів розрахункових операцій.

Яке відношення АТ УКРКАРТ має до ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА"?

АТ УКРКАРТ - затверджена Статутом скорочена назва ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА РОЗРАХУНКОВА КАРТКА".

Як Центрам сервісного обслуговування налагодити співпрацю з УКРКАРТ?

Заповнити та надіслати ЗАЯВКУ про співпрацю. Також надіслати на електронну адресу перелік необхідних сканкопій установчих документів підприємства, а саме:

В разі коли ЦСО юридична особа:

  • сканкопія свідоцтва про реєстрацію;
  • сканкопія витягу зі статуту (види діяльності);
  • сканкопія протоколу або наказу «Про призначення відповідальної особи, яка має право підпису договорів»;
  • сканкопія довідка статистики (ЄДРПОУ);
  • сканкопія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
  • сканкопія свідоцтва платника ПДВ (у разі якщо юридична особа є платником ПДВ).

В разі коли ЦСО фізична особа-підприємець:

  • сканкопія свідоцтва про державну реєстрацію ФОП;
  • сканкопія свідоцтва платника єдиного податку на 2013 рік;
  • сканкопія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
  • сканкопія свідоцтва платника ПДВ (у разі якщо ФОП є платником ПДВ).

Після отримання установчих документів наш менеджер оформить з вами договір про надання послуг та надішле на поштову адресу вашого підприємства.

Ваша компанія, отримавши пакет документів в паперовому вигляді від АТ УКРКАРТ, формує та відправляє на поштову адресу Товариства відповідний перелік документів, зазначений в супроводжувальному листі. Супроводжувальний лист ваше підприємство отримає в пакеті документів.

Після отримання та перевірки відповідного пакета документів спеціалістами АТ УКРКАРТ ваше ЦСО буде зареєстроване.

Який порядок переходу власника РРО на обслуговування до іншого ЦСО?

Відповідальна особа ЦСО повинна надіслати заявку на електронну адресу cso_support@ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням найменування власника, його коду ЄДРПОУ, переліку РРО (ID_DEV і ФН), а також назву ЦСО, в який необхідно виконати перенесення.

Представник інформаційного еквайра запрошує додаткове підтвердження у ЦСО про правильність та актуальність отриманої інформації.

Після отримання підтвердження інформаційний еквайр здійснює перенесення власника до облікового запису нового ЦСО.

Який порядок перереєстрації персоналізованого РРО на іншого власника?

У системі «ЦСО-онлайн» ЦСО реєструє нового власника РРО (якщо він не був зареєстрований раніше).

ЦСО подає заявку на cso_support@ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням переліку РРО для перереєстрації (ID_DEV і ФН), найменування їх поточного власника, його коду ЄДРПОУ, а також найменування нового власника РРО та коду його ЄДРПОУ.
інформаційний еквайр виконує скасування персоналізації РРО.

У системі «ЦСО-онлайн» ЦСО редагує запис РРО, вказуючи новий фіскальний номер і нового власника РРО.

ЦСО виконує повторну персоналізацію РРО.

Чи можливо тимчасово призупинити роботу РРО конкретному власнику?

Так, можна.

Для цього необхідно виконати такі дії:

ЦСО подає заявку на cso_support@ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням найменування власника РРО і його коду ЄДРПОУ, а також причини блокування.

Інформаційний еквайр виконує деактивацію РРО за вказаною в заявці власнику, після чого РРО не зможуть відвантажувати дані та через 72 години будуть заблоковані.

За подальшою заявкою ЦСО на cso_support@ukrcard.com.ua (у вигляді сканкопії листа з печаткою та підписом керівної особи) із зазначенням найменування власника РРО і його коду ЄДРПОУ інформаційний еквайр виконує активацію РРО.

РРО заблокований. Що робити?

РРО заблокований через те, що інформація про проведені розрахункові операції (Z-звіти або чеки) не передавалась до ДПС протягом 72 годин або більше. Помилка усувається після поновлення передачі даних.

Рекомендовані дії:

  • провести передачу даних вручну згідно з інструкцією до РРО;
  • перевірити баланс SIM-карти;
  • перевірити наявність зв'язку РРО з еквайром згідно з інструкцією до РРО;
  • перевірити статус РРО в «ЦСО-онлайн». Можливо, РРО заблокований за заявкою інформаційному еквайру;
  • перевірити налаштування зв'язку з інформаційним еквайром.
Де і як можна заповнити заявку на співпрацю?