Головне меню

Сервіс СМС-інформування є простою та ефективною послугою для користувачів платіжних карток. За допомогою даного сервісу клієнти Банку отримують інформацію про зміни, що виникають на їх карткових рахунках. Повідомлення надсилаються на зареєстрований клієнтом номер мобільного телефону, який було надано під час реєстрації/підключення системи СМС-інформування (у відділенні банку). Послуга активується протягом наступної доби після реєстрації (в рамках підключення системи СМС-інформування).

 Підключення до системи СМС-інформування надає можливості держателям платіжних карток:

- змінювати/генерувати пін-код за допомогою смс;
- отримувати інформацію за операціями, що були виконані за допомогою картки; 
- отримувати інформацію щодо операцій по зарахуванню коштів на рахунок , таких як, заробітна плата, відсотки по капіталізації та ін.
- отримувати довідкову інформацію щодо зміни кількісних лімітів та лімітів по сумі при проведенні операцій зі зняття готівки в АТМ або ПОС-терміналах, при розрахунку в торговій мережі та при проведенні оплати через інтернет»

ВОЗМОЖНОСТИ СЕРВИСА СМС-информирования

Підключення до системи СМС-інформування надає можливості держателям платіжних карток:
- змінювати/генерувати пін-код за допомогою смс;
- отримувати інформацію за операціями, що були виконані за допомогою картки; 
- отримувати інформацію щодо операцій по зарахуванню коштів на рахунок , таких як, заробітна плата, відсотки по капіталізації та ін.
- отримувати довідкову інформацію щодо зміни кількісних лімітів та лімітів по сумі при проведенні операцій зі зняття готівки в АТМ або ПОС-терміналах, при розрахунку в торговій мережі та при проведенні оплати через інтернет»

КАК ПОДКЛЮЧИТЬСЯ?

Підключення до сервісу СМС-інформування може бути виконано шляхом оформлення та передачі відповідної заяви на підключення сервісу в приміщенні банківської установи. В заяві зазначається номер мобільного телефону.

paycards faq

1. Індивідуальний номер картки

Номер картки є унікальною комбінацією, що складається з 16 цифр. 

Памятайте! Без необхідності ніколи не повідомляйте номер своєї картки третім особам по телефону або через Інтернет. 

2. Прізвище, ім’я держателя картки

Прізвище та ім'я держателя картки є свідченням належності картки певній особі. Під час оплати карткою або зняття готівкових коштів касир банку або торговельної точки може запитати документ, який посвідчує особу її держателя. 

3. Строк дії картки

Перші дві цифри означають місяць, останні дві – рік. Картка є дійсною до останнього дня зазначеного місяця включно. 

4. Місце розміщення знаку платіжної системи (варіанти)

Знак платіжної системи (УКРКАРТ, VISA, MasterCard або ПРОСТІР (НСМЕП)) вказує на приналежність картки певному продукту зазначеної платіжної системи.

Торговельні точки, що приймають платіжні картки, розміщують (зазвичай біля каси або на вхідних дверях) зображення зі знаками платіжних систем, які приймаються для розрахунку за товари та послуги. Якщо знак платіжної системи відповідає знаку, який розміщено на вашій картці, то в цьому місці ви зможете скористатися такою карткою. 

5. Місце розміщення емблеми (логотипу) банку

Емблема банку, який видав вам картку. 

6. Місце розташування електронного чипу (EMV)

Чип - це мікропроцесор, який є носієм інформації у зашифрованому вигляді (на деяких платіжних картках може бути відсутнім). Сьогодні багато карток оснащені чипами. Чипові картки мають значно вищий рівень безпеки на відміну від карток з магнітною смугою. Використання чипових (EMV) платіжних карток є найбільш безпечним на сьогодні засобом розрахунку завдяки задіяним мікропроцесорним технологіям.  

7. Місце розташування магнітної стрічки

Магнітна стрічка (як і чип) є носієм інформації у зашифрованому вигляді. Для уникнення псування магнітної стрічки зберігайте картку окремо від джерел електромагнітного випромінювання: мобільного телефону, офісної та побутової техніки. Металеві предмети, такі як ключі або монети, є цілком безпечними.  

8. Місце для підпису держателя платіжної карти

Рекомендуємо одразу після отримання картки поставити підпис на спеціальній смузі своєї картки. За потреби (під час оплати покупок карткою) продавець/касир повинен мати змогу звірити ваш підпис на чеку з підписом на платіжній картці. У разі невідповідності підпису на чеку та картці касир може відмовити у проведенні розрахунку карткою. 

9. Місце розташування коду CVV2/CVC2

Цей код використовується для здійснення операцій в мережі Інтернет.

За будь-яких обставин не повідомляйте цей код стороннім особам!

Код CVV2 є тризначним цифровим кодом, який призначено для перевірки картки у випадку проведення розрахунків в мережі Інтернет (розрахунки без автоматичного зчитування - фізичної присутності платіжної картки). Використовується платіжною системою VISA. Код CVC2 є аналогічним за призначенням, використовується платіжною системою MasterCard. 

10. Місце розміщення інформації банку

Інформація щодо основних засад використання картки та поштові реквізити банку. 

11. Телефони банку

Телефони служби підтримки держателів платіжних карток банку. За цими номерами ви можете в будь-який час зв’язатися з оператором служби підтримки банку, щоб отримати кваліфіковану консультацію або допомогу.

 


 

Що таке ПІН-код?

ПІН-код (або PIN-код – Personal Identification Number — персональний ідентифікаційний (розпізнавальний) номер) є паролем, що підтверджує належність картки її власнику. ПІН-код використовується для доступу держателя картки до платіжного термінала або банкомата. ПІН-код повинен бути відомим тільки держателю картки! Згідно з умовами безпеки, передбачено обмеження спроб вводу невірного ПІН-коду (не більше 3 разів), після чого картку буде автоматично заблоковано.

У яких випадках використовується ПІН-код?

ПІН-код використовується для отримання готівки в банкоматах, касах банків та в деяких інших випадках при розрахунках карткою в торговельно-сервісній мережі. Держатель несе відповідальність за всі операції, для проведення яких необхідно вводити ПІН-код.

Якщо ви забули ПІН-код?

Якщо ви не можете згадати ПІН-код до вашої платіжної картки, необхідно перевипустити її. ПІН-код видається виключно у спеціально запечатаному конверті в руки користувачу картки або призначається останнім при виконанні першої операції. Головне, що ПІН-код є невідомим для будь-кого іншого, окрім вас, в т. ч. для працівників банку.

Якщо ви забули та пізніше згадали ПІН-код до вашої картки, але вона заблокувалася (у разі трикратного введення невірного ПІН-коду), необхідно звернутися до вашого банку для розблокування карти.

Пам'ятайте!
Відповідно до умов безпеки, картка може бути активована не раніше ніж після закінчення поточних 24 годин (!).

Що буде з карткою після 3 поспіль невдалих спроб введення ПІН-коду?

В разі неправильного введення ПІН-коду банкомат видає повідомлення: «Невірний ПІН-КОД!». Якщо код тричі введено неправильно, картку буде заблоковано. Також з метою запобігання шахрайству її може бути вилучено банкоматом. Для розблокування або перевипуску картки необхідно звернутися до банку.

Що означає «активація» картки?

З метою дотримання вимог безпеки всі платіжні картки випускаються в неактивному стані та потребують активації.

Активація — процедура зняття банком встановленого (при випуску картки) технічного обмеження на здійснення держателем операцій з використанням картки, що передбачає відмову банку в наданні авторизації незалежно від будь-яких умов. Використання картки можливе одразу після проведення процедури активації.

Для активації картки клієнту необхідно звернутися до інформаційного центру банку за телефоном, позначеним на картці, та отримати інформацію щодо умов.

Де можна розраховуватися платіжною карткою?

Десятки мільйонів торговельних точок по всьому світу приймають для оплати товарів та послуг платіжні картки. Картка - це зручний засіб для виконання розрахунків. Вказівкою на те, що торговельна точка приймає до оплати картки, є наявність відповідних логотипів на вхідних дверях, вітринах та в інших зонах торговельних точок.

Якою карткою можна користуватися за кордоном?

За межами України можна користуватися платіжними картками міжнародних платіжних систем – VISA або MasterCard. Платіжні картки УКРКАРТ обслуговуються лише в межах країни на термінальних пристроях, позначених відповідним логотипом.

Які обмеження існують при знятті коштів за кордоном?

Встановлення обмежень залежить від умов іноземних банків, вимог платіжних систем та лімітів, встановлених банком-емітентом, який видав вам картку (перед поїздкою за межі України додатково з'ясуйте, які ліміти встановлено по вашій картці).

Чи можна розраховуватися карткою в мережі Інтернет?

Так. Оплата товарів та послуг забезпечує зручність здійснення покупок, а також широкий асортимент товарів та послуг не виходячи з дому. Зазначенням того, що інтернет-магазин приймає до оплати платіжні картки, є опубліковані на сайті логотипи відповідних платіжних систем.

Хто і як може поповнювати картковий рахунок готівковим шляхом?

Картковий рахунок, відкритий у гривні, може поповнити як власник рахунку, так і третя особа. Поповнення може бути виконано шляхом внесення готівки на картковий рахунок через каси, банкомати з функцією прийому готівки, які належать банкам-учасникам УКРКАРТ або термінали самообслуговування «УкрПлат». Картковий рахунок, відкритий в іноземній валюті (доларах США, Євро), може поповнити готівкою через касу банка-емітента (який видав вам картку) лише власник рахунку або особа, на яку оформлена довіреність.

Чи потрібно декларувати платіжну картку при перетині кордону?

Ні, не потрібно.

Чи можливо отримати кошти з карткового рахунку без фізичної наявності картки?

Зазвичай банк-емітент надає своїм клієнтам таку можливість при зверненні клієнтів до відділення банка-емітента. В таких випадках при собі необхідно мати паспорт.
Більш детальну інформацію щодо процедури отримання готівкових коштів рекомендуємо уточнити у вашому банку.

Чи обов'язковий перевипуск картки в разі зміни прізвища власника карткового рахунку, держателя картки або його довіреної особи?

Так, зміна прізвища є підставою для перевипуску платіжної картки та відповідного внесення змін до системи банку.

Чи обов'язкова наявність підпису держателя на картці?

Так, наявність підпису на картці є обов'язковою умовою щодо використання платіжних карток. Рекомендуємо одразу після отримання картки поставити підпис на спеціальній смузі своєї карти. За потреби (під час оплати покупок карткою) продавець/касир повинен мати змогу звірити ваш підпис на чеку з підписом на платіжній картці. У випадку невідповідності підписів на чеку та на картці касир може відмовити у проведенні розрахунку карткою.

Чи знімається комісія при розрахунках платіжною карткою в торговельно-сервісній мережі?

При розрахунках платіжними картками в торгово-сервісній мережі та в інших підприємствах сфери послуг комісія за здійснення операції НЕ стягується.

На який термін випускаються додаткові картки?

Додаткові картки, зазвичай, випускаються на той же термін, що й основна картка. Строк дії платіжної картки зазначено на її лицьовій стороні.

Чи можливо встановити індивідуальні витратні ліміти на картку?

Так, власник карткового рахунку може ініціювати встановлення індивідуальних витратних лімітів як на основну, так і на додаткові картки.
Більш детальну інформацію щодо процедури отримання готівкових коштів рекомендуємо уточнити у вашому банку.

Чи існують засоби контролю за станом карткового рахунку?

Можливість контролю за станом карткового рахунку реалізовано у вигляді послуг: сервіс SMS-Banking та сервіс M-Banking. Держатель платіжної картки може контролювати рух коштів на картковому рахунку за допомогою SMS-повідомлень (сервіс SMS-Banking), здійснювати зміну параметрів платіжних карток, отримувати інформацію щодо стану карткових рахунків, а також користуватися послугою автоматичного пошуку найближчих банкоматів (сервіс M-Banking) в режимі реального часу.

Ви втратили картку?

З метою уникнення випадків несанкціонованого використання вашої картки, негайно деактивуйте або заблокуйте втрачену картку через сервіс M-Banking.

Увага!
Деактивація (встановлення статусу «Закрито») картки залишає можливість самостійно активувати (встановлення статусу «Відкрито») картку пізніше.
Блокування (встановлення статусу «Загублено») дозволить активувати картку тільки шляхом звернення до банку.

Якщо ви ще не підключені до сервісу M-Banking, необхідно зателефонувати до інформаційного центру вашого банку для виконання блокування картки оператором клієнтської підтримки.

Під час дзвінку до банку оператор клієнтської підтримки може запитати вас прізвище, ім'я, по-батькові та кодове слово-пароль, яке ви зазначали в заявці на відкриття карткового рахунку та видачу платіжної картки. Це необхідно для ідентифікації вас як клієнта банку.

Увага!
Під час звернення до банку інформація про ПІН-код, та/або CVV-код оператору (чи будь-яким іншим особам) НЕ НАДАЄТЬСЯ!

Хто несе відповідальність в разі втрати/крадіжки картки?

Клієнт несе повну відповідальність за оплату карткою всіх операцій, здійснених після крадіжки або втрати картки та до виконання блокування картки банком на підставі наданого клієнтом повідомлення або до моменту деактивації/блокування картки через сервіс M-Banking.

Платіжна карта ушкодилася і не працює?

Необхідно звернутися в банк для перевірки платіжної картки та у випадку необхідності перевипустити картку.

Ваша платіжна картка залишилася в банкоматі іншого банку?

Якщо банкомат заблокував вашу картку, необхідно звернутися до банку, у банкоматі якого залишилася картка, та з’ясувати, де і коли її можна отримати.
Після цього скористуйтеся функцією тимчасової деактивації або блокування картки через сервіс M-Banking.

Увага!
Деактивація (статус «Закрито») картки залишає можливість самостійно активувати (статус «Відкрито») картку пізніше.
Блокування (статус «Загублено») дозволить активувати картку тільки шляхом звернення до банку.

Якщо ви не підключені до сервісу M-Banking, потрібно зателефонувати до інформаційного центру вашого банку та повідомити про це.
Для блокування картки шляхом звернення до оператора служби підтримки процесингового центру вам необхідно назвати номер картки та кодове слово-пароль.

Увага!
Будь-яка інша інформація про картку (ПІН-код та/або CVV-код) ні в якому разі НЕ НАДАЄТЬСЯ!

Банкомат не видав або забрав назад гроші?

Необхідно звернутися в банк, що випустив платіжну картку, та перевірити, чи списані кошти з вашого рахунку (сервіси SMS-Banking та M-Banking). У разі, якщо вони були списані, необхідно написати заяву у вашому банку (який видав картку).

Про подальші дії вас проінформує менеджер банку.

Ви не згодні зі списанням, яке побачили у виписці?

Необхідно заблокувати картку для виключення ситуації подальшого несанкціонованого використання платіжної картки. Після цього потрібно написати заяву в банку. За фактом несанкціонованих списань буде проведене розслідування. Про результати розгляду претензії ви можете довідатися у менеджера банку.

У разі фіксування несанкціонованого доступу до вашого карткового рахунку платіжну картку необхідно перевипустити.

bezpeka kartok

З метою посилення рівня безпеки і комфорту користувачів платіжних карток компанія УКРКАРТ постійно працює над розробкою нових та вдосконаленням діючих систем, послуг та сервісів.

Безпека використання платіжних карток забезпечується завдяки:

• системі цілодобового моніторингу карткових операцій в режимі реального часу (online);

• системі SMS-інформування клієнтів банків про здійснення операцій з використанням платіжних карток;

• системі мобільного банкінгу для оперативного керування параметрами платіжних карток самими держателями. 

БЕЗПЕКА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ ЧЕРЕЗ БАНКОМАТИ: БАЗОВІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

1. Здійснюйте операції з використанням платіжних карток через банкомати, які встановлені в безпечних місцях (наприклад, в установах, банках, торговельних комплексах, готелях, аеропортах тощо).

2. Не використовуйте пристрої, які потребують введення ПІН-коду для доступу в приміщення, де розташовано банкомат.

3. Перед використанням банкомата огляньте його щодо наявності додаткових приладів, які не відповідають його конструкції та розташовані поблизу або в місці набору ПІН-коду та/або в місці для приймання карток (наприклад, наявність нерівно встановленої клавіатури для набору ПІН-коду). У разі виявлення, не використовуйте такий банкомат.

4. Якщо клавіатура або місце для приймання карток банкомата обладнані додатковими пристроями, що не відповідають його конструкції, не використовуйте такий банкомат для операцій з використанням платіжної картки. Проінформуйте про це банк за номером телефону, зазначеному на банкоматі.

5. Не застосовуйте фізичну силу, щоб вставити платіжну картку в отвір, призначений для приймання карток. Також якщо платіжна картка надто легко вставляється, то не використовуйте такий банкомат.

6. Набирайте ПІН-код таким чином, щоб особи, які перебувають поруч, не змогли його побачити. Наприклад, під час набору ПІН-коду прикривайте клавіатуру рукою.

7. Якщо банкомат працює некоректно (наприклад, довгий час перебуває в режимі очікування, мимоволі перезавантажується), відмовтесь від його послуг. Скасуйте поточну операцію, натиснувши на клавіатурі кнопку «Відміна» («Отмена» або «CANCEL») і дочекайтесь повернення платіжної картки.

8. Після отримання готівки в банкоматі необхідно перерахувати купюри та переконатись у тому, що платіжна картка була повернена банкоматом, дочекатись видачі чека в разі його запиту і тільки після цього відходити від банкомата.

9. Бажано зберігати роздруковані банкоматом чеки до проведення звірки зазначених у них сум із випискою про рух коштів на картковому рахунку.

10. Не слід звертатися за допомогою третіх (сторонніх) осіб, а також приймати від них поради під час здійснення операцій через банкомат з використанням платіжної картки.

11. Якщо під час проведення операції через банкомат платіжна картка не повертається, то необхідно зателефонувати до банку за телефоном, який зазначено на банкоматі, та описати ситуацію, що склалася, а також звернутися з цього приводу до банку-емітента, який видав платіжну картку.

Будьте уважні при введенні вашого ПІН-коду!

Пам'ятайте, що зазвичай після трьох помилкових введень ПІН-коду вашу картку може бути заблоковано в банкоматі. 

Блокування та вилучення картки у цьому разі є запобіжним заходом з метою захищення ваших коштів від несанкціонованого доступу до них сторонніми особами.

Будьте оперативними у користуванні банкоматом.

Час, щоб забрати гроші з лотка та картку з картоприймача, становить 30 секунд. Якщо ви не встигли цього зробити, банкомат забере назад видані гроші та/або картку.

Якщо з вашого боку сталася така затримка – уточніть порядок подальших дій в службі підтримки вашого банку (телефон клієнтської підтримки зазначено на зворотному боці картки).

У разі непорозуміння щодо отриманої суми грошей, звертайтесь до служби клієнтської підтримки вашого банку.

БЕЗПЕКА ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КАРТКОЮ В ТОРГІВЛІ

Не використовуйте платіжну картку в торговельній мережі для оплати товарів або послуг, якщо торговець (продавець, офіціант або касир) викликав у вас недовіру.

Розрахунки з використанням платіжної картки мають виконуватися тільки у вашій присутності. Це забезпечить зниження ризику неправомірного отримання ваших персональних даних та даних про платіжну картку.

Під час використання платіжної картки для оплати товарів або послуг продавець/касир може вимагати від держателя платіжної картки надати паспорт, підписати квитанцію або ввести ПІН-код.

 

Увага! Перед набором ПІН-коду слід переконатися, що треті особи, які перебувають у безпосередній близькості від вас, не зможуть його побачити.

В обов'язковому порядку перевіряйте суму коштів, що зазначена на чеку після виконання оплати.

Якщо під час спроби оплати товарів або послуг з використанням платіжної картки не вдалося здійснити успішно операцію, збережіть примірник виданого терміналом чеку для подальшої перевірки відсутності списання по зазначеній операції у виписці про рух коштів за картковим рахунком.

БЕЗПЕКА ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КАРТКОЮ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

 1. Ніколи НЕ використовуйте ПІН-код під час замовлення товарів або послуг в мережі Інтернет, а також за телефоном/факсом, в електронному листуванні або у будь-яких запитах щодо начебто перевірок.

Увага!
Будь-які запити, електронні листи, інформація у вашому інтернет-браузері щодо необхідності надання вами даних картки ПІН-коду в мережі Інтернет є шахрайськими діями!

2. З метою запобігання незаконним діям або сумнівним операціям з використанням даних платіжних карток міжнародних платіжних систем (VISA, MasterCard) рекомендуємо для оплати товарів та послуг через мережу Інтернет використовувати окрему платіжну картку з граничним лімітом, яка передбачена тільки для цієї мети та не дає змоги здійснювати з її використанням операції в торговельній мережі або зняття готівки.

3. Використовуйте сторінки в мережі Інтернет (сайти/портали) тільки відомих і перевірених інтернет-магазинів.

4. Обов'язково переконайтесь у правильності зазначення адреси сторінок у мережі Інтернет (сайтів/порталів), до яких підключаєтесь і через які збираєтеся здійснювати оплату товарів (послуг). Схожі адреси можуть використовуватися для здійснення незаконних дій або сумнівних операцій з використанням персональних даних платіжної картки.

5. Рекомендуємо здійснювати оплату товарів (послуг) тільки зі свого комп'ютера з метою збереження конфіденційності персональних даних та/або інформації про картковий рахунок.

6. Якщо оплата товару (послуги) здійснюється через чужий комп'ютер, рекомендуємо після завершення всіх розрахунків переконатися, що персональні дані та інша інформація не збереглися в кеші, знову відкривши сторінку продавця, на якій здійснювалась оплата товару.

7. Слід використовувати на своєму комп'ютері антивірусне програмне забезпечення і регулярно здійснювати його оновлення та інших програмних продуктів (операційної системи, програмних додатків). Це захистить вас від проникнення небажаного програмного забезпечення (вірусів).

m banking

СМС-інформування

Новини

Усі новини