2017 рік підтвердив позитивні очікування в частині пожвавлення економіки країни і відновлення активності в фінансовому секторі. Як результат, Компанія УКРКАРТ розширила свою присутність на ринку ІТ-послуг та консалтингу в сфері платіжних сервісів.

У 2017 році клієнтський портфель УКРКАРТ поповнили 7 нових компаній, зокрема – АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК», ПАТ «БАНК АЛЬЯНС», ПАТ «Укрпошта», ПАТ «РВС Банк», ПАТ «СКАЙ БАНК», ПАТ «Промінвестбанк». Про сьомого клієнта компанії буде повідомлено в окремому релізі після закриття формальних договірних умов.

В рамках стратегії щільної інтеграції з розробниками ОДБ Компанія УКРКАРТ в 2017 році розпочала інтеграційні проекти з представниками «великої трійки» розробників українських ОДБ. Один з нових клієнтів АТ «УКРКАРТ» вже в продуктивній системі використовує в якості бек-офісу не окремий програмний комплекс, а стандартний функціонал свого ОДБ.

Як і планувалося, у 2017 році УКРКАРТ розпочав впровадження нової процесингової платформи: «Я б вважав за потрібне не озвучувати передчасно наші плани по впровадженню системи SmartVista, але якщо цьому проекту судилося втілитися в життя в заплановані нами терміни, це буде рекордом для нашого ринку», зауважив Олександр Пранов, Голова Правління УКРКАРТ.

Заступник Голови Правління УКРКАРТ з технічних питань Віталій Богданов: «Хоча кількість карт в 2017 році в порівнянні з попереднім роком в цілому по ринку збільшилася лише на 5%, однак кількість безготівкових операцій з використанням платіжних карток зросла майже на 30%, а обсяг - більш ніж на 40%, що свідчить про збільшення популярності безготівкових платіжних інструментів. Для задоволення попиту на якісну обробку даних, обслуговування транзакцій платіжних систем зі збереженням високих вимог до безпеки ми будемо і далі розвивати зручні інтерфейси для систем віддаленого обслуговування, інтернет-банкінгу, чат-ботів і майданчиків електронної комерції. Нам комфортно це робити, наша компанія активно розвиває і пропонує сервіси та продукти як для фінансового ринку, так і для всього корпоративного сегменту».

Перший заступник Голови Правління УКРКАРТ Максим Шлюєв так прокоментував результати року: «За підсумками 2017 року розмір чистого прибутку компанії складе близько 8 млн грн. Це очікуваний нами результат. Важливим є те, що компанія його досягла, не знижуючи темпів реалізації стратегічного у всіх сенсах проекту по впровадженню нового програмного рішення нашого процесингового центру».

У минулому році УКРКАРТ відновив практику проведення своєї щорічної конференції, яка надає можливість як існуючим клієнтам, так і потенційним партнерам в форматі дискусій і неформального спілкування ознайомитися з новими розробками УКРКАРТ. Конференція дозволила менеджменту і фахівцям УКРКАРТ обговорити спільні ідеї розвитку бізнесу з представниками компаній-постачальників програмного забезпечення, термінального обладнання та іншими учасниками.

«Прогрес не стоїть на місці, і, щоб залишатися в числі лідерів ринку, компанії повинні не тільки продовжувати якісно обслуговувати клієнтів, але й бути більш швидшими і гнучкішими за конкурентів, інвестувати в розвиток персоналу і нові технології. УКРКАРТ активно розвивається в усіх цих напрямках, що підтверджується результатами поточного року», - підсумував Олександр Пранов.

Довідка :

УКРКАРТ понад 20 років розвиває бізнес в сфері банківського процесингу, обслуговування карткових платіжних систем та еквайрингу. Пріоритетними напрямками є підтримка інфраструктури, що забезпечує операції з картками «ПРОСТІР», УКРКАРТ, VISA International і MasterCard Worldwide, а також надання послуг з реєстрації даних і адміністрування РРО для ДФС України. На сьогоднішній день компанія володіє такими статусами від НБУ:

«Кліринг», «Процесинг», «Інформаційний еквайр», «Технічний еквайр», «Операційні, інформаційні та інші технологічні функції щодо переказу коштів», «Внутрішньодержавна карткова платіжна система».