Моніторинг роботи банкоматів (АТМ) банку

Система АТМMon є розробкою компанії УКРКАРТ. Вона призначена для моніторингу та аналізу якості роботи мережі банкоматів банку.
Інтерфейс дозволяє:

• отримувати інформацію про:

- кількість грошей в касетах

- налаштування номіналу купюр

- адреси банкоматів

- час роботи та інше

• виконувати сортування банкоматів за часом виконання окремих сценаріїв, а також здійснювати пошук банкоматів за критеріями:

- адреса (місто, вулиця)

- модель пристрою

- фінансовий інститут – еквайр

- визначення нечинних пристроїв

- TCP/IP-адреса

Для спеціалістів сервісних служб надається детальна інформація про стан пристроїв банкомату, похибки, параметри роботи вузлів із можливістю керування деякими статусами банкоматів.

Програмне рішення УКРКАРТ отримало високу оцінку світового лідеру на ринку систем електронної обробки транзакцій ACI Worldwide.  

Сервіс дистанційного вивантаження електронних журналів банкоматів

Даний сервіс надає змогу оперативно отримувати інформацію з будь-якого підключеного до сервісу банкомата та використовувати такі дані для вирішення робочих питань та/або нештатних ситуацій в процесі його роботи. 

Сервіс віддаленого завантаження рекламних екранів банкоматів

Сервіс забезпечує можливість оперативної зміни та налаштування демонстрації банкоматом (в режимі очікування) рекламних екранів для надання клієнтам інформації про супутні або додаткові банківські послуги, акції.   

Сервіс віддаленого управління ключами

В мережі банкоматів УКРКАРТ реалізовано функціонал віддаленого завантаження майстер-ключів.
Завдяки реалізації забезпечується високий рівень безпеки та надійності під час обміну інформацією між банкоматами та процесинговим центром при виконанні операцій з використанням платіжних карток. 

Інцидент-менеджмент

Система Incident Management забезпечує контроль над поновленням працездатності банківської термінальної інфраструктури (банкомати, термінали самообслуговування).

Завдяки автоматизації система надає можливість скоротити час перебування обладнання в неробочому стані, забезпечити контроль щодо вирішення інцидентів, аналізувати причини простоїв, ступінь відповідальності залучених сторін.